شبها

لطیفه و داستان و سخنان زیبا و .....

شبها که با خیال تو سر روی بالش می ذارم
برای دیدنت همه اش، ستاره ها رو می شمارم!
وقتی که خوابم می بره، چشمای تو سر می رسن!
دوباره رؤیایی می شه، حال و هوای خواب من!
اما تو گاهی نمیای، ما رو تو خواب جا می ذاری!
روی قرار هر شبت با دل ما، پا می ذاری!

قشنگ روزگار دل! همیشه تو خواب منی!
من مثل  ایستگاه قطار، تو سوت سَر رسیدنی!
بذار یه کم بنوشم از، چای خوشرنگ  چشات
منو از این شب کبود، ببر به سمت روشنی!

شبای تلخ دوریه، شبای بی خوابی من!
پس چرا هیچّی نمی گی؟ خسته شدم! حرفی بزن!
برای یک بار که شده، موقع  بیداری بیا!
نگو نمی شه ! عشق من ! اگه دوسم داری بیا !
تا کی به عشق دیدنت، تو شهر خواب سفر کنم!
بگو تا کی به جای تو، با خوابهای تو سر کنم؟

****************************************************

نبض نفس ‚ نبض صدا نبض ترانه دستمه
اما بدون بودنت ‚ هر نفسم شکستمه
تو از کدومن طایفه یی که دریا خونبهای توست ؟
رو جاده های پیش روم همیشه جای پای توست
 نیستی ولی مثل چراغ راه رو نشون میدی به من
برس به داد واژه ها فاصله ها رو خط بزن
 تو یه جون پناه سبزی ٫ توی این روزهای زرد
 تن تو مهتابی ٫ میشه تو شب پیدات کرد
خودت بگو !‌ خودت بگو ‚ بعد کدوم نفس میای ؟
کجای قصه با کلید سراغ این قفس میای ؟
چلچله ی کدوم بهار پشت خزون رو می شکنه ؟
 شاپرک شمع کدوم خاطره رو آتیش می زنه ؟
عزیز بی صدای من ! جواب این صدا چیه ؟
بند دهن بند سکوت ‚ تو دست پنهون کیه ؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 / 10 / 1388برچسب:,

] [ 16:27 ] [ ♣ NimA ♣ ]

[ ]