برگرد

لطیفه و داستان و سخنان زیبا و .....

برگرد بی تو بغض فضا وا نمیشه 
یک شاخه یاس عاطفه پیدا نمیشه
در صفحه دلم تو نوشتی صبور باش
قلبم غبار دارد و معنا نمیشه
بی تو شکست و پنجره رو به آسمان
غم در حریم آبی دل جا نمیشه
دریای تو پناه ، نگاه شکسته است
هر دل که مثل قلب تو دریا نمیشه
می خواستم بچینم ،از آن سوی دل گلی
اما بدون تو که گلی وا نمیشه
دردیست انتظار که درمان آن تویی
این درد تلخ بی تو مداوا نمیشه
زیباترین گلی که پسندیده ام تویی
گلی مثل چشمهای تو زیبا نمیشه
بی تو شکسته شد غزل آشنائیم 
شبنم گل نگاه مرا باز شسته است
دل در کنار یاد تو تنها نمیشه
گلدان یاس بی تو شکست و غریب شده
گلدان بدون عشق شکوفا نمیشه
باران کویر روح مرا می برد به اوج
اما دلم بدون تو شیدا نمیشه
رفتی و بی تو نام شکفتن غریب شد
دیگر طلوع مهر هویدا نمیشه 
 رویای من همیشه به یاد تو سبز بود
رفتی و حرفی از غم رویا نمیشه
رفتی و دل میان گلستان غریب مانده
دیگه بهار محو تماشا نمیشه
یک قاصدک کنار من آمد کمی نشست
گفتم که صبح این شب یلدا نمیشه...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 / 10 / 1388برچسب:,

] [ 16:24 ] [ ♣ NimA ♣ ]

[ ]