لطیفه و داستان و سخنان زیبا و .....

امروز سوار یه تاکسی شدم کولرش روشن بود، می خواستم سرمو بچسبونم به شیشه و از خوشی گریه کنم!

 

تا حالا دقت کردین یکی از سرگرمی های خاص مردم اینه که وقتی از مطب دکتر میان بیرون، حساب کنن ببینند این دکتره روزی چقدر درآمد داره.

 

 نیازمندی ها، فوری! به یک دلیل خوب برای زندگی کردن نیازمندیم

 

فقط یه پسر ایرانی می تونه وقتی از سر جلسه امتحان میاد بیرون با نیشی باز و خیلی خوشحال بگه افتضاح دادم! یعنی سرخوش تا این حد.

 

یکی از معضلات زندگی ام اینه که همیشه تو سربرگ امتحان جلوی نام، نام و فامیلو کامل می نویسم بعد تازه می بینم پایینش نوشته نام خانوادگی

 

چقدر بدم میاد از این سایتایی که تا میخوای ازشون یه چیز دانلود کنی، میگه اول باید عضو سایت بشین…!

 

از صبح تا حالا یه کله دارم درس می خونم یه لحظه خواستم گوشیمو نگاه کنم ببینم ساعت چنده!یه دفه زرتی مامانم اومد تو اتاق و یه بشقاب پر میوه و تنقلات آورده بود، تا منو دید گفت «منو باش فکر می کردم بچم داره درس میخونه برم به تغذیش برسم، خاک تو سرت» در رو محکم بست و رفت بیرون!

 

دیدن بعضی ها وقتی میشینن روی صندلی چرمی بعد صدا میده یه بار دیگه صداشو درمیارن تا بگن صدای صندلی بود؟!

 

یکی از دو راهی های زندگی وقتی است که نمی دانید در شیشه ای مقابل تان را باید بکشید یا فشار دهید.

 

دیشب خیر سرمون هوس تن ماهی کردم !
رفتم خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی باشه با این قیمت

 

دختره فرم دانشگاه پر کرده :
نام : پریسا
نام خانوادگی : جلالی
فرزند : سوم !
این چطوری کنکور قبول شده واسم سواله

 

چرا وقتی کنترل گم میشه همه فک میکنن زیر منه ؟؟
هی میگن پاشوو . 
. .
نه اینجوری نه کامل پاشووو . . .
نیس دیگه آقاجون باشه احساس میکنم دیگه :|

 

یادمه یه روز که موتور کولرمون سوخته بود ؛ نهایت آرامشو تو چهره ی پدرم دیدم

 

چند وقت پیش تو سعادت آباد آئودى آر هشت دیدم !
داشتم به این فکر میکردم که من تو نیدفوراسپید هم پولم نمیرسه اینو بخرم

 

دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم ، لامصب مگه از جیب در میومد :| 
هیچی دیگه رفتم یه جی ال ایکس خریدم اصن نمی دونی چقد خیالم راحت شده :lol:

 

فقط تو ایرانه که وقتی راننده تاکسی دنده عقب میگیره مسافراشم برمیگردن عقب رو نگاه میکنن

 

وقت رقصیدن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید ٬ خیلی ها مراقب نبودن بعد که
فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 / 10 / 1392برچسب:,

] [ 21:37 ] [ ♣ NimA ♣ ]

[ ]